Open-i realiseert ETECK Klantportal
Voor Eteck, leverancier van duurzame energie, heeft Open-i een klantportal ontwikkeld voor warmteklanten.
Open-i heeft een online klantportal ontwikkeld, geheel in de ETECK huisstijl, waarmee klanten van warmte zich bij Eteck kunnen registreren als klant, hun gegevens inzien maar ook wijzigen. Als klant kan men kunnen facturen inzien, meterstanden doorgeven of persoonlijke gegevens aanpassen zoals telefoonnumer, emailadres of bankrekeningnummer. Ook is het mogelijk direct een bericht achter te laten met een vraag of opmerking. Zo is de dienstverlening niet alleen tijdens kantooruren beschikbaar maar op elk moment dat het de klant uitkomt. Eteck is erg tevreden over de oplossing die Open-i heeft gebouwd en hoopt hiermee de klanttevredenheid nog verder te verhogen.
Open-i is een ICT bedrijf dat naast klantportals ook CRM en facturatiesystemen levert voor de energiebranche en diensten als testen, software ontwikkeling en consultancy.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden omtrent een klantportal of een andere dienst of product neem dan gerust en geheel vrijblijvend contact op.