Open-i realiseert ETECK Klantportal

Voor Eteck, leverancier van duurzame energie, heeft Open-i een klantportal ontwikkeld voor warmteklanten.

Open-i heeft een online klantportal ontwikkeld, geheel in de ETECK huisstijl, waarmee klanten van warmte zich bij Eteck kunnen registreren als klant, hun gegevens inzien maar ook wijzigen. Als klant kan men kunnen facturen inzien, meterstanden doorgeven of persoonlijke gegevens aanpassen zoals telefoonnumer, emailadres of bankrekeningnummer. Ook is het mogelijk direct een bericht achter te laten met een vraag of opmerking. Zo is de dienstverlening niet alleen tijdens kantooruren beschikbaar maar op elk moment dat het de klant uitkomt. Eteck is erg tevreden over de oplossing die Open-i heeft gebouwd en hoopt hiermee de klanttevredenheid nog verder te verhogen.

Eteck is één van de grootste aanbieders in Nederland van lokale energie systemen waarmee duurzame warmte en/of koude geleverd wordt.  Eteck neemt projecten in exploitatie die nog op de tekentafel liggen, maar ook operationele projecten en complete portefeuilles. Omdat Eteck het hele proces van techniek, klantzaken, contracten en financiering beheerst is Eteck effectief, kostenbesparend en servicegericht.

Open-i is een ICT bedrijf dat naast klantportals ook CRM en facturatiesystemen levert voor de energiebranche en diensten als testen, software ontwikkeling en consultancy.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden omtrent een klantportal of een andere dienst of product neem dan gerust en geheel vrijblijvend contact op.

Open-i staat bekend om

Ons laatste nieuws

Open-i zorgt voor oplossingen die bedrijven en instellingen verder helpen.
Om hierin meerwaarde te kunnen verzorgen zijn we altijd bezig met nieuwe ontwikkelingen.

nieuwsarchief

waar kunnen we mee helpen?

x